Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Miškaříková, Ludmila ; Vašková, Eva (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na teoretické definování a popis problematiky související se spokojeností zákazníka a jeho loajalitou, dále vliv vzhledu a chování podniku na celkovou spokojenost zákazníka. Práce definuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí podniku a principy dotazníkového průzkumu. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní výrobní podnik, je popsána jeho aktuální situace včetně základních analýz vnějšího a vnitřního prostředí, završena souhrnnou SWOT analýzou. Na základě dotazníkového průzkumu je zjištěna spokojenost zákazníků podniku a odhalena přání i nedostatky vnímané zákazníky. Pomocí těchto výstupů jsou stanoveny konkrétní návrhy vedoucí k lepšímu image podniku a růstu spokojenosti zákazníků.
Návrh marketingové strategie společnosti
Valentová, Tereza ; Čižinská, Linda (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ZŘUD-Masokombinát Polička, a. s., která působí v oblasti masného průmyslu a zabývá se výrobou a prodejem masa a masných výrobků. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část této práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována analýza okolí podniku, SWOT analýza a rozbor marketingového mixu. Na základě analýzy podniku jsou navrženy možná řešení.
Spokojenost zákazníků
Pišková, Martina ; Holendová, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků internetového obchodu Nejbaby, s. r. o. V první části jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analýzám vnějšího a vnitřního okolí vybraného podniku a marketingovému průzkumu založeném na získání dat pomocí dotazníkového šetření. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny návrhy vedoucí právě ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Podnikatelský záměr
Bětík, Tomáš ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru pro výstavbu administrativní budovy. První část tvoří teoretická východiska ke zpracování podnikatelského záměru. V další části je analyzována současná situace ve společnosti. Na závěr je uveden návrh realizace projektu a jeho celkové zhodnocení včetně přínosů.
Srovnání podnikatelských záměrů: běžný bytový dům vs. pasivní bytový dům
Vlčková, Klára ; Sedláček, Jaroslav (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je srovnání realizace podnikatelského záměru výstavby běžného bytového domu s realizací podnikatelského záměru výstavby pasivního bytového domu ve sledované firmě. První část shrnuje teoretické poznatky související s podnikatelským záměrem a s pasivním domem. Další oddíl se věnuje hodnocení bytové výstavby a analýze okolí podniku. Ve třetí části jsou uvedeny návrhy realizace podnikatelských záměrů s jejich financováním. Závěr pojednává o tom, zda uskutečnit záměr výstavby pasivního bytového domu nebo běžného bytového domu.
Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku a návrhy na jeho zlepšení
Baluchová, Jana ; Sághy Estélyi, Kristína (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá finanční analýzou podniku ELMATSERVIS s.r.o. Nejprve bude popsána teoretická část, kde budou uvedeny základní pojmy, vzorce a postupy týkající se finančního zdraví podniku. Dále bude zpracována samotná finanční analýza za roky 2006 - 2010. A na závěr budou navrhnuta řešení k nalezeným problémům.
Hodnocení finanční situace společnosti a návrhy na její zlepšení
Gonsior, Martin ; Procházková, Kateřina (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje hodnocení finanční situace společnosti XY s.r.o. v období 2015-2019. V teoretické části se práce zabývá definicemi a pojmy, které následně v analytické části použije k hodnocení finanční situace podniku. V poslední části je navrhnuto vlastní zhodnocení a nabídnuto řešení ke zlepšení.
Spokojenost zákazníků
Pišková, Martina ; Holendová, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků internetového obchodu Nejbaby, s. r. o. V první části jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analýzám vnějšího a vnitřního okolí vybraného podniku a marketingovému průzkumu založeném na získání dat pomocí dotazníkového šetření. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny návrhy vedoucí právě ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Hodnocení finanční situace společnosti a návrhy na její zlepšení
Gonsior, Martin ; Procházková, Kateřina (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje hodnocení finanční situace společnosti XY s.r.o. v období 2015-2019. V teoretické části se práce zabývá definicemi a pojmy, které následně v analytické části použije k hodnocení finanční situace podniku. V poslední části je navrhnuto vlastní zhodnocení a nabídnuto řešení ke zlepšení.
Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku a návrhy na jeho zlepšení
Baluchová, Jana ; Sághy Estélyi, Kristína (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá finanční analýzou podniku ELMATSERVIS s.r.o. Nejprve bude popsána teoretická část, kde budou uvedeny základní pojmy, vzorce a postupy týkající se finančního zdraví podniku. Dále bude zpracována samotná finanční analýza za roky 2006 - 2010. A na závěr budou navrhnuta řešení k nalezeným problémům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.