|
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Miškaříková, Ludmila ; Vašková, Eva (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na teoretické definování a popis problematiky související se spokojeností zákazníka a jeho loajalitou, dále vliv vzhledu a chování podniku na celkovou spokojenost zákazníka. Práce definuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí podniku a principy dotazníkového průzkumu. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní výrobní podnik, je popsána jeho aktuální situace včetně základních analýz vnějšího a vnitřního prostředí, završena souhrnnou SWOT analýzou. Na základě dotazníkového průzkumu je zjištěna spokojenost zákazníků podniku a odhalena přání i nedostatky vnímané zákazníky. Pomocí těchto výstupů jsou stanoveny konkrétní návrhy vedoucí k lepšímu image podniku a růstu spokojenosti zákazníků.
|
|
Návrh marketingové strategie společnosti
Valentová, Tereza ; Čižinská, Linda (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ZŘUD-Masokombinát Polička, a. s., která působí v oblasti masného průmyslu a zabývá se výrobou a prodejem masa a masných výrobků. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část této práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována analýza okolí podniku, SWOT analýza a rozbor marketingového mixu. Na základě analýzy podniku jsou navrženy možná řešení.
|
|
Spokojenost zákazníků
Pišková, Martina ; Holendová, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků internetového obchodu Nejbaby, s. r. o. V první části jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analýzám vnějšího a vnitřního okolí vybraného podniku a marketingovému průzkumu založeném na získání dat pomocí dotazníkového šetření. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny návrhy vedoucí právě ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
|
|
Podnikatelský záměr
Bětík, Tomáš ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru pro výstavbu administrativní budovy. První část tvoří teoretická východiska ke zpracování podnikatelského záměru. V další části je analyzována současná situace ve společnosti. Na závěr je uveden návrh realizace projektu a jeho celkové zhodnocení včetně přínosů.
|
|
Srovnání podnikatelských záměrů: běžný bytový dům vs. pasivní bytový dům
Vlčková, Klára ; Sedláček, Jaroslav (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je srovnání realizace podnikatelského záměru výstavby běžného bytového domu s realizací podnikatelského záměru výstavby pasivního bytového domu ve sledované firmě. První část shrnuje teoretické poznatky související s podnikatelským záměrem a s pasivním domem. Další oddíl se věnuje hodnocení bytové výstavby a analýze okolí podniku. Ve třetí části jsou uvedeny návrhy realizace podnikatelských záměrů s jejich financováním. Závěr pojednává o tom, zda uskutečnit záměr výstavby pasivního bytového domu nebo běžného bytového domu.
|
| |
| |
|
Spokojenost zákazníků
Pišková, Martina ; Holendová, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků internetového obchodu Nejbaby, s. r. o. V první části jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analýzám vnějšího a vnitřního okolí vybraného podniku a marketingovému průzkumu založeném na získání dat pomocí dotazníkového šetření. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny návrhy vedoucí právě ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
|
| |
| |